detranssibiriemetjwenwendy.reismee.nl

En dan is het zover!!!!!

Tja ongeveer een half jaar geleden hebben we de reis al geboekt en dan begin je toch al met aftellen en dat duurt lang............

Toch is het morgen zover. Om 10.00 vliegen we naar Moskou. Al twee dagen zijn we druk bezig onze tas inte pakken en tja dat valt niet mee vooral voor wendy niet want alles moet in 1 tas en dat voor 7 weken. Na een poging of 5 zit dan toch alles in de tas en kan hij dicht. Nog even wat laatste spulletjes gekocht als noodels, boeken en andere dingen die van belang zijn.

Vanavond begint voor ons de vakantie al een beetje want we slapen lekker dichtbij schiphol in een hotelzodat we morgen rustig op ons gemak kunnen doen.

We proberen jullie via deze site zoveel mogelijk op de hoogte te houden van onze reis, avonturen en als het even lukt zullen er ook wat foto's op komen te staan.

Voor nu kunnenwe alleen maar zeggen tot over 6 weekjes!!!!

Kimberley

Jullie zijn nu bijna bij het hotel denk ik!
Veel plezier en doe voorzichtig!! Kom heel terug aub!!
Liefs Kimberley

Daan

Geniet van alles wat op jullie pad komt, heel veel plezier!!!!

xxx

wybo, anneke & lukas

heeey neefje en vrouwtje,

jeetje, het gaat nu dus echt gebeuren.
dit is: one's in a lifetime....
geniet, geniet, geniet maar kom vooral heelhuids weer terug he?!
ik ga deze site de komende weken zeker in de gaten houden.

heel veel liefs Anneke (& de mannen)

Kari

Heeeeel veel plezier en ga er lekker van genieten samen!! Ik ben nu al benieuwd naar wat voor avonturen jullie gaan beleven!!! Enjoy!!!

Xxx Kari

Nikki

Zo jullie zijn goed aangekomen!! Mooie foto's! Ga jullie verhalen zeker bij houden!!
Veel plezier!!!!

Tiara Tours